מדיניות החזרת מוצרים וביטול עסקה:
- כל לקוח רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א – 1981, בתנאים הבאים
- א. ביטול עסקה ייעשה תוך 14 ימים מקבלת המוצר, או מסמך הגילוי לפי המאוחר ביניהם.
- ב. הודעה על הביטול תימסר בפקס/דוא”ל/דואר/דרך האתר.
- ג. בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה, בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול, למעט דמי ביטול בשיעור %5 או 100 ש”ח לפי הנמוך ביניהם, המוצר יוחזר על חשבון הצרכן.
- ד. בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה, או בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה, לא ייגבו דמי ביטול, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול, המוצר יוחזר על חשבון החברה.
- ה. המוצר יוחזר ככל שהדבר אפשרי, או סביר באריזתו המקורית.
- ו. לחברה יש זכות לתבוע את הצרכן בשל ירידה בערך המוצר.
- ז. החברה תמסור לצרכן עותק של הודעת ביטול החיוב שמסר העסק לחברת האשראי.
- בקשת הביטול תוכל להתבצע דרך האתר בחשבון המשתמש או בדואר אלקטרוני
- במקרה שתתקבל הבקשה להחזרה. כל עלויות בגין ההחזרה כולל עלויות משלוח הלוך באם לא שולם בהזמנה תחול על הלקוח בלבד
- החזרת התשלום תתבצע באותה הדרך בו התבצעה אלא א”כ הוסכם אחרת.
- באם המחיר של המוצר עלה או ירד הלקוח יקבל את מחיר הקניה בלבד
36. על הלקוח לבדוק את המוצר מיד עם קבלתו. במידה ומצא הלקוח כי קיבל מוצר פגום, ישלח הלקוח את המוצר באריזתו בדואר רשום ו”אודם קוסמטיקה” תחליף את המוצר הפגום במוצר חדש, במידה ונמצא שהמוצר שהלקוח החזיר תקין, המוצר ישלח בחזרה ללקוח והלקוח יחויב על עלויות המשלוח.
37. אין אפשרות החלפה של מוצרי מתנה שנותן האתר ללקוחותיו.
38. במקרה של גורמים ו/או אירועים שלא בשליטת “אודם קוסמטיקה”, באם יפגעו תקלות במחשוב ו/או מערכות הטלפון ו/או במקרה של פעולות איבה ו/או מקרה חירום חלילה, רשאים בעלי האתר להודיע על ביטול הזמנה ספציפית כלשהי או הפסקת השירותים לאלתר.
39. כל הזכויות שמורות ל”אודם קוסמטיקה” כל העתקת עיצוב חומר או טקסטים יעשו אך ורק ע”י אישור בכתב - כל נזק שיגרם ע”י אי אלה מבאי האתר גורם הנזק ישא בהוצאות התשלום ,
- אתר perelado מופעל על ידי חברת perelado בע”מ ח.פ 515806305
כתובתנו אצ”ל 40 תל אביב.
טלפון בית העסק: 050-2221195