גילוי הפיתוי האניגמטי של Maison Noir: מעצמת ניחוח שוויצרי חדשה. בעולם של ניחוחות נישה, הריגוש שבגילוי הוא כוח מניע. Maison Noir השוויצרי הוא יקום כובש של מותג ניחוחות חדש שהוקם ע׳י קלאודיו דנץ ודי וויד ובר, שמכה גלים בקהילת הבישום. מותג זה, עם הגישה הייחודית שלו ליצירת ריחות, הפך במהירות לאהוב בקרב אספני וחובבי ניחוחות בעלי אבחנה. Maison Noir, כפי שהשם מרמז, הוא בית החובק את המסתורי, האניגמטי והמתוחכם. בשמי Maison Noir מציגים אסתטיקה מלוטשת ומינימליסטית המשקפת את מחויבות המותג לאיכות ועידון. המשימה של Maison Noir היא לעורר השראה. מסיבה זו יצר המותג מקום בדיוני בדמות בית עירוני שבו מתמזגים מציאות ודמיון. האתוס של המותג מושרש בדייקנות שוויצרית ותשוקה לאמנות הבישום, וכתוצאה מכך ניחוחות המעוצבים בקפידה כמו שהם מעוררים.
מייסדי Maison Noir מאמינים שמספרים חשובים לא פחות כמו מילים. לכן, כל ניחוח שלנו נושא מספר מלבד שמו. המספר מקנה לכל ריח תכונה מזהה ומתאר את אישיותו הריחנית. כל המספרים מבוססים על גלגל הניחוחות Maison Noir, אשר נוצר בהשראת עבודתו של מייקל אדוארדס. גלגל הריח של Maison Noir מורכב משמונה כיווני ריח ולכל אחד מהריחות יש שלושה כיוונים שלטעמנו מתארים בצורה הטובה ביותר את הריח. הרצף של אותם אקורדים ממוספרים אינו עוקב אחר סדר מסוים. עם זאת, באופן כללי המספר המשולב מתחיל בתכונה הדומיננטית ביותר של ניחוח שקובע חלק חשוב באישיותו. הניחוחות של Maison Noir מוצגים בבקבוקים מינימליסטיים ואלגנטיים המשקפים את מחויבות המותג לאיכות ותחכום. הבקבוקים הם יצירת אמנות כמו הניחוחות עצמם, מה שהופך אותם לתוספת יפה לכל אוסף ניחוחות.
מצטרפים למועדון הלקוחות שלנו ומקבלים שובר מתנה על סך 30 ₪ לרכישה בחנות והטבות יום הולדת שוות